BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 24, 2009

bg hdiah kt smone sbb dpt rslt bgus upsr..


bg hdiah kt sorg bdk ni sbb dpt 4A 1B ms upsr..dlu jnji dpt 5A bg RM100..tp oleh krana dia xdpt 5A..save RM100..haha..jht kn..x ikhlas tul aku ni..sian dia..smpai ngs xdpt 5A..bese la..ujian tuk dia..sbg org yg dh bkeje n lbh tua..kene la bg prgsg..kn..kn..hehe..so bg la hdiah kt dia ats pnt lelah dia stdy slama ni wlaupun aku tgk dia xstdy pun..haha

ni la hdiahnye..dh xtau nk bg hdiah ape..bg je la jam nike ni..erm..sbnrnye aku yg minat jam ni..tp kaler putih..dh lm belek..last2 ms nk bg hdiah 2 dh xde idea..plh je la jam ni wt hdiah..aku pkai pun bkn ssuai..haha..sbb tgn kcik..jam ni agk bsr..tp sgt sweet..sk sgt2 la jam ni..tgk cm biasa je kn..ble tgk btul2..kt pmukaan jam 2 ada nombor bgrak2..cm cte mtrx 2..mmg cntik gle..bg aku la..hehe

hrge..???murh je..xlh bgtau..hehe..rhsia beb..

0 comments: